23 Şubat 2020 Pazar

Ölüleri Anma Günü (Wallner & Krauthner, #5)

Kitap Adı: Ölüleri Anma Günü
Özgün Adı: Totensonntag
Kitap Yazarı: Andreas Föhr
Çeviren: Saffet Günersel
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2020


Ölüleri Anma Günü, CNR kitap fuarından aldığım yeni Pegasus kitaplarından biri. Ben de adından falan etkilenip hemen almıştım ama kendime not: Kitapların arka kapaklarını okumadan alma! :D Zira arkasında kabak gibi yazıyor ikinci dünya savaşı falan diye ve ben hiç sevmem böyle şeyleri okumayı.

Yıl 1992, genç bir polis olan Wallner bir şekilde eski bir şapelin bodrumunda bir kadın ceseti buluyor, kadın alnından vurulmuş. Sonra bu kadının 1945'te ikinci dünya savaşının sonlarında öldüğü tespit ediliyor. Sonrasında da işte bu kadın kim, niye öldürülmüş, kim öldürmüş falan filan diye araştırıyorlar. 


Özetle kitabı okurken çok sıkıldım. Polisiye falan ama asla merak uyandırmıyor, bir gram bile merak etmedim katil kimmiş bu kadın niye öldürülmüş falan. Ayrıca asla anlayamadığım ve çok merak ettiğim bir şey var: Pegasus neden bu seriye dan diye ortadan dalmış ve beşinci kitabı çevirmiş? :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 1/5
Çooooooook sıkıcı :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 2/5
Enteresan bir şekilde hızlı okunuyor ama asla sürükleyici değil tabii :D 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Olmamış :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Yaani kapak fena değil. 

Final puanı: 1.65

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder