7 Haziran 2019 Cuma

Kimse Bilmemeli

Kitap Adı: Kimse Bilmemeli
Özgün Adı: Disclaimer
Kitap Yazarı: Renée Knight
Çeviren: Mehmet Gürsel

Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı: 288
Baskı Yılı: 2019


Kimse Bilmemeli Epsilon'un en yeni kitaplarından biri ve ben aşırı merak ediyordum. Çünkü arka kapak yazısı AŞIRI ilgi çekici! Okuduğunuz korku dolu romanın, aslında kendi hayatınız hakkında olduğunu fark etseniz ne yapardınız?

Catherine'in eline Tamamen Yabancı isimli bir kitap geçiyor. Kitabı kendisi satın almamış ama yakın zaman önce taşındıkları için her yer her yerde. O yüzden bir yerlerden çıkmıştır diye düşünüp kitabı okumaya başlıyor. Biraz okuduktan sonra dehşet verici bir şey fark ediyor. Kitapta okuduğu karakter kendisi ve kitap yıllardır kocasından bile sakladığı büyük sırrını en ufak detayına kadar bir bir anlatıyor. 


Çok iyi değil mi? :D Gerçekten etkileyici bir hikaye var kitapta. Geçmişe dönüp Catherine'in yaşadıklarını okudukça bir garip hissediyorsunuz. Kitabın övgüleri arasında muhteşem bir psikolojik gerilim falan deniyor ama benim anladığım psikolojik gerilim bu değil. Ben bu kitabı okurken gerilmedim, üzüldüm. Çünkü kitapta büyük bir dram var bence. Türü konusunda farklı şeyler düşünüyor olsam da gayet güzel bir kitaptı. Okumanızı tavsiye ederim sonuç olarak :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 3/5
Garip bir şekilde yavaş okunuyordu, neden anlamadım :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu.

Orijinal isim (%10): 0/5
Maalesef :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapak ilgi çekici. 

Final puanı: 3.2

2 yorum:

  1. İsmini hatırlayamadım ama sanki benzer konuda bir film izlemiştim. Yazarın yazdıklarını başka biri yaşıyordu, bunu fark eden adam yazara ulaşarak kaderini değiştirmeye çalışıyordu filan. O film güzeldi eminim kitapta güzeldir.

    YanıtlaSil