19 Eylül 2018 Çarşamba

Kimdir Bu Mitat Karaman?

Kitap Adı: Kimdir bu Mitat Karaman?
Kitap Yazarı: Doğu Yücel
Yayınevi: Can Yayınları

Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2017

Doğu Yücel'i uzun zamandır Instagram'dan takip ediyordum ama kitaplarını okumaya bir türlü fırsat bulamamıştım. Kimdir Bu Mitat Karaman'ı da son alışverişlerimden birinde alınca daha fazla bekletmek istemedim ve okudum. İyi ki de okumuşum.

Kitap aslında bir polisiye. Kendi halinde sessiz sakin yaşayan Mitat'ın bir gece kapısı çalıyor. O da diyafonda konuşma düğmesi yerine açma düğmesine basınca kapı açılıyor ama kimseyi göremiyor. Bu olayın ertesi sabah üst kat komşularının öldüğü haberini alıyor ve kendini bu olayın sorumlusu gibi hissediyor. 


Biz de böylece hem bu olayın çözülme sürecini hem de Mitat'ın hareketlenen hayatını okuyoruz. Mitat'ı o kadar çok sevdim ki polisiye kısmı geride kaldı benim için. Sadece Mitat'ı okumak istedim, okurken çok eğlendim. Neden bilmiyorum ama hemen kanı kaynadı, çok yakın hissettim kendimi. Bu arada işin polisiye kısmı da gayet tatmin ediciydi.

Hakkında bilgi sahibi olmadan, beklentimi yükseltmeden başlamıştım kitaba ama gerçekten çok sevdim. Mitat'ı en sevdiğim karakterler arasında anabilirim, o derece yani! Doğu Yücel'in kalemine de bayıldığım için en kısa zamanda diğer kitaplarını inceleyip okumak istiyorum. Size de tavsiye ediyorum tabii ki!

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 5/5
Çok güzeldi.   

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 5/5
Çok keyif aldım okurken. 

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun görmedim. 

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapak da çok tatlı bence. 

Final puanı: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder