30 Nisan 2018 Pazartesi

Sarai (In the Company of Killers, #1)

Kitap Adı: Sarai
Özgün Adı: Killing Sarai
Kitap Yazarı: J. A. Redmerski
Çeviren: Murat Karlıdağ

Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2016

Yine çok ama çok geç kaldığım bir seriye sonunda el atmış bulunuyorum: Katiller Çetesi! Bir gün ne okusam diye kitaplığım önünde dolanırken birden gözüme çarptı Sarai ve artık zamanı geldi dedim :D

Sarai, henüz 14 yaşındayken bir uyuşturucu baronuna bırakılmış annesi tarafından. Yıllardır o adamın yanında korkunç bir hayat geçirmiş. Bir gün bu uyuşturucu baronu Javier'in Amerikalı bir adamla konuştuğunu görünce bu adamın kurtulmak için tek şansı olduğunu düşünüyor ve kendisini Victor'un arabasında buluveriyor.



Tam olarak ne diyeceğimi bilemiyorum. Sanırım ben daha farklı bir şey bekliyordum. Evet kitap çok akıcıydı, başına oturursanız birkaç saat içinde bitirmiş olarak bile bulabilirsiniz kendinizi. Ama onun dışında çok hayran olacak bir şey de göremedim. Victor her zamanki orta yaşlı, aşırı karizmatik, karanlık erkek tiplemesi. Kurguda da çok farklı bir şey yok, oradan oraya koşuşturmaca, birilerini öldürme ve karanlık adamın safti kıza aşık olması :D

Belki okumaya devam edersem giderek daha fazla seveceğim bu seriyi ama bana öyle bir duygu da vermedi. Yani kitabı bitirince harika bitti, hemen ikinci kitaba geçmeliyim falan diye düşünmedim hiç. Devam kitaplarında ne düşünürüm bilinmez ama şimdilik çok ortalama bir kitaptı Sarai benim için.


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Ortalama :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Gayet akıcıydı. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Yanlış yazılmış kelimeler vardı. 

Orijinal isim (%10): 2/5
Nasıl puan vereyim şimdi ben buna :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Eh :D

Final puanı: 3,4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder