11 Ocak 2018 Perşembe

Kocamın Karısı

Kitap Adı: Kocamın Karısı
Özgün Adı: My Husband's Wife
Kitap Yazarı: Jane Corry
Çeviren: Begüm Kovulmaz

Yayınevi: Beyaz Baykuş
Sayfa Sayısı: 418
Baskı Yılı: 2017

Kocamın Karısı benim çok önceleri orijinalini görüp de aşırı merak ettiğim bir kitaptı. Çünkü isim yani. Bu isimde bir kitabı merak etmemem gerçek anlamda imkansız. Belli, bir entrika var işin içinde :D

Ama kitabın beklentilerimi karşılayabildiğini pek söyleyemeyeceğim. Ben çok daha hareketli, merakın beynimi kemirdiği ve ters köşe bir kitap olmasını isterdim. Ama öyle olmadı. Kitabın bitmesine 50-60 sayfa kala olay gerçekleşmişti bile. Bir de kitap çok uzun bir zamana yayılıyor, neredeyse 20 yıllık bir arkaplanı olan olayları okuyoruz aslında.



Avukat olan Lily ve kocası Ed'in etrafında dönüyor diyebiliriz olaylar. Evliliklerin başlarında dokuz yaşındaki komşu kızı Carla ile tanışıyorlar. Zaman zaman annesinin işi olduğunda Carla ile birlikte vakit falan geçiriyorlar. Carla, 16 yıl sonra tekrar bu çiftin hayatına giriyor ve olaylar da o zaman başlıyor.

Yani, dediğim gibi istediğim keyfi alamadım ben çok bu kitaptan. Üzüldüm de çünkü beklentim epey yüksekti. Ama ortalama bir kitap olarak kalacak hafızamda sanırım :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Meh :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 3/5
Fena değildi. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu.  

Orijinal isim (%10): 5/5
İsme bayılıyorum :D

Güzel kapak (%5): 3/5
Franklin'den yapılmış alıntı çok iddialı olmuş kapakta ama keşke kitap da öyle olsaydı :D

Final puanı: 3,3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder