15 Mayıs 2016 Pazar

Bir Başına

Kitap Adı: Bir Başına
Özgün Adı: The Only Ones
Kitap Yazarı: Aaron Starmer
Çeviren: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: Doğan Egmont
Sayfa Sayısı: 330
Baskı Yılı: 2011


Şu an fark ettim ki kitap 2011 basımıymış, epey eski :D D&R'ın indiriminde görüp almıştım çünkü hem kapağı oldukça güzel hem de konu ilginç. Bir gün dünya üzerindeki herkes bir anda kayboluyor. Sadece bir avuç çocuk kalıyor, artık hiç yetişkin yok. En sevdiğim konu :D

Ama kitabı okurken beni pek açmadı. Uzun süre bu kitabın amacı ne, olay ne falan diye düşündüm durdum :D Ama sonuna gelene kadar! Çünkü sonunu çok beğendim. Ne olduğunu söylemem ama ben bu konuyu çok seviyorum. Bence ne olduğunu anlayanlar olabilir :D 



İnsanların bir anda neden ortadan kaybolduğunu ve neden o çocukların kaldığını o kadar güzel açıklıyor ki bayıldım. Hele ki Martin'in annesinin kayboluşu! Tek kelimeyle BAYILDIM! 

Kitapla ilgili başka ne söyleyebilirim bilmiyorum. Dediğim gibi o sonu kitabın puanının yükselten en önemli etkendi. Yoksa çok daha düşük bir şeyler görecektiniz aşağıda :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Daha önce kıyamet senaryoları okuduk, ama sonundaki olayla birleştirmesi güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Güzeldi.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 3/5
Birçok yazım hatası takıldı gözüme. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Orijinal isim!

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağını çok sevdim ben.  

Final puanı: 4,1


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder