17 Haziran 2015 Çarşamba

Telepati (Multiversum, #1)

Kitap Adı: Telepati
Özgün Adı: Multiversum

Kitap Yazarı: Leonardo Patrignani
Çeviren: Çiğdem Casagrande
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2014


Merhabaaa,

Yeni vlog yayında. Kanala ve bloga abone olmayı unutmayın! :D 

İyi seyirler!




Özgün konu ve kurgu (%35): 5/5
Telepati, çoklu evrenler falan. Beni nasıl tavlayacağını biliyor :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5 
Gayet sürükleyiciydi

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Kitabı kindledan okuduğum için puan sadece çeviriye gidiyor, bir ya da iki tane yazım hatası gördüm sadece.

Orijinal isim (%10): 0/5
Multiversum'un ne anlama geldiğini çok aradım ama bulamadım. İşin garibi hangi dilde olduğunu da bulamadım. İtalyanca? Latince? Ama telepati demek olmadığını anlamak için çok kasmaya gerek yok herhalde? Muhtemelen çoklu evren demek, çünkü multi falan :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapak güzel bence.

Final puanı: 4,4

1 yorum:

  1. Multiverse - çoklu evren manasını veriyor.
    burdan da Multiversium da ona benzer bir şey :)

    YanıtlaSil