11 Şubat 2015 Çarşamba

Kitap Tag

Merhabaa,

Naz'lı Kitaplık beni yeni bir tagde mimlemiş. E bana da yapmak düşer :D Kendisine teşekkür ediyorum.


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Yatağımda okurum ben hep :D

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Tabii ki ayraç. Ayraçsız okuyanlara da uyuz olurum :D Bir arkadaşım mendil falan koyuyordu, bir sürü ayraç götürdüm ona bırak şu saçmalığı diye :D

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Bölümü bitirmeden hayatta bırakmam. Öyle orta yerde kitap mı bırakılır :D

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 
Hiçbiri :D Dikkatimi kitaba veremiyorum bir şeyler yiyip içerken :D

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Eğer metroda falan okuyorsam müzik dinlemek ama evdeysem hiçbiri 

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Çoğunlukla bir kitap okuyarak ilerlerim ama bazen iki kitap birden okuduğum oldu. Gündüz birini gece birini okuyordum :D


7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Ben her yerde okurum fark etmez :D

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Soruyu okuyunca ben nasıl okuyorum hiç dikkat etmemişim onu fark ettim :D Ama kafamın içinde yüksek sesle okunmasını tercih ederim sanırım :D

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Çoğunlukla atlamam ama bazen über sıkıcı kitaplara denk geldiğimde mekan/kişi tasvirlerini atlayarak direkt diyalogları okuduğum olmuştur :D

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli tabii kiiiii :D

11- Kitap yazıyor musun?
Hayır, hiç öyle bir hevesim olmadı.

Ben de Artemis'in GüncesiPart of The Book ve Athena'nın Güncesi'ni davet ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder