12 Nisan 2019 Cuma

Dikenlikler Prensi (The Broken Empire, #1)

Kitap Adı: Dikenlikler Prensi
Özgün Adı: Prince of Thorns
Kitap Yazarı: Mark Lawrence
Çeviren: M. Kerem Sanatel

Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2015


Dikenlikler Prensi ile ilgili çok kısa bir yorum yazacağım. Çünkü yazacak bir şeyim yok. Çünkü okurken ÇOK sıkıldım. Çünkü tam bir hayal kırıklığı oldu benim için.

Ben aslında bu kitabı fantastik bir şeyler okuyacağım diye düşünerek almıştım. Ama oradan oraya gidip sürekli birilerini öldüren, intikam hırsıyla dolu bir çocuktan başka bir şey okuyamadım :D  Kitapları alırken arka kapaklarını okumamanın zararları :D Okurken bazı yerlerde bazı ipuçları verir gibi oldu, şimdi baktım tanıtımda da kara büyü falan diyor ama fos yani :D 


Gerçekten çok yoğun olduğum, zar zor kitap okuyabildiğim bir dönemde sıkıntıdan kendimi duvardan duvara vuracağım bir kitap okumuş olmak büyük talihsizlik oldu benim için :D Kitabı o kadar sevmedim ki son sayfayı çevirip kapattığım an satışa koydum. Şu an artık elimde değil, satıldı bile :D 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 1/5
Düşünüyorum, sürükleyici olmasa bile güzel bir konusu falan var mıydı diye ama asla yok :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 1/5
Ç O K S I K I L D I M :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Bari bu olmuş :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapak fena değil, genel olarak diğer kapaklar da güzel ve uyumlu.

Final puanı: 1.75

1 yorum:

  1. K,tabı bitirmemiş olduğunuzu düşünmüştüm. Bitirmişsiniz :)

    YanıtlaSil